TST Interactive

Friday, November 17, 2006

"Turkish Slow Hits" serisi

Slow şarkılar bence bir şarkıcının sesini en iyi şekilde dinleyiciye yansıtan parçalardır. Şarkıcılar da duygusal şarkılar söylemeyi severler, çünkü kendilerini en iyi şekilde ifade edebildikleri şarkıları slow şarkılarıdır. Daha doğrusu slow demeyeyim de, duygusal besteler diyeyim bunlara... Ben de 2004 yılında "Turkish Slow Hits" CD'si çekmiştim. Sonra o kadar sevdim ki, devamı geldi bu serinin tutan film gibi... Tabii ki şarkılara tamamen slow diye bakmayın. Duygusal olarak seçtim bunları... Aralarında çok sert rock şarkıları da var, elektronik şarkı da var, sadece piyanoyla çalınmış pop şarkıları da var... Sizler de bu tür derlemeler çekin. Kimin sesi güzel, kiminki idare eder, ortaya çıkıyor valla... Gerçi ben yine kalitelileri seçmeye çalıştım ama yine de aralarında birkaç tane var diğerlerinin gölgesinde kalan...

TURKISH SLOW HITS VOLUME 1 (24.03.2004)

1- TEOMAN – O
2- BARIŞ MANÇO – Kol Düğmeleri
3- MAZHAR FUAT ÖZKAN – Gözyaşlarımızı Bitti mi Sandın?
4- DENİZ ARCAK – Bazen
5- GÖKSEL – Bu Kadar
6- NİL KARAİBRAHİMGİL – Rüzgar
7- ŞEBNEM FERAH – Yağmurlar
8- ASLI – Sen de Unut
9- VEGA – Tadın Kaldı
10- ÖZLEM TEKİN – Aşka Dair
11- SEZEN AKSU – Sarı Odalar
12- AYDAN KAYA – Avuçlarım Kanıyor
13- BARIŞ KÖMÜRCÜOĞLU – Bu Gece Son
14- LEVENT YÜKSEL – Med Cezir
15- YAŞAR – Sebepsiz Fırtına
16- SERTAB ERENER – Dargın Değilim
17- EVREN MEVLANAOĞLU – Alışamadım
18- NİLÜFER – Erkekler Ağlamaz
19- KARGO – Yarına Ne Kaldı?

TURKISH SLOW HITS VOLUME 2 (27.03.2006)

1- GÖKHAN KIRDAR – Yerine Sevemem
2- BORA ÖZTOPRAK – Seni Seviyorum
3- GECE YOLCULARI – Unut Beni
4- KEREMCEM – Nerelere Gideyim?
5- SERKÜL KAN – Kar Beyaz
6- KERİM TEKİN – Haykırsam Dünyaya
7- TUĞÇE – Sensiz Yıllarda
8- CENK – Devlerin Aşkı
9- SEDEN GÜREL – Sebebim Aşk
10- FUNDA ARAR – Kör Düğüm
11- CANDAN ERÇETİN – Meğer
12- TUBA ÖNAL – Neden?
13- PAMELA SPENCE – Kendimi Sevmek
14- AYLİN ASLIM – Beyoğlu Kimin Oğlu?
15- NEV – Mühürlü Kaderim
16- maNga – Yalan
17- SERHAT – Son Sigara
18- NAZAN ÖNCEL – Gidelim Buralardan
19- mor ve ötesi – Bir Derdim Var

TURKISH SLOW HITS VOLUME 3 (28.03.2006)

1- MİRKELAM – Hatıralar
2- GÜLAY – Cesaretin Var mı Aşka?
3- METİN ÖZÜLKÜ – Unutulmuş muydum?
4- SEFARAD – Ne Fark eder?
5- İLHAN İREM – Anlasana
6- LEMAN SAM – Anladım ki
7- RAFET EL ROMAN – Yalancı Şahidim
8- FERİDUN DÜZAĞAÇ – Alev Alev
9- YALIN – Günaydın
10- TÜZMEN – Son Rüya
11- GRİPİN – Karışmasın Kimseler
12- KUTSAL – Gözlerim Ağlıyor
13- NÜKHET RUACAN – Her şey Sevgiyle Başlar
14- AYŞEGÜL ALDİNÇ – Küçük Şeyler
15- IŞIN KARACA – Yetinmeyi Bilir misin?
16- NESLİHAN – Hiç Sevmedim
17- HEPSİ – Üç Kalp
18- ESER BAYAR – Bebeğim

TURKISH SLOW HITS VOLUME 4 (17.11.2006)

1- EMRE AYDIN – Afili Yalnızlık
2- REDD – Nefes
3- YÜKSEK SADAKAT – Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer
4- NİRAN ÜNSAL – Haktan
5- ZEYNEP CASALINI – Duvar
6- HAKAN PEKER – Karanlığa Çak Bir Kibrit
7- FEDON – Aşığınım
8- EMRE ALTUĞ – Bir Damla Gözyaşı
9- FİKRET KIZILOK – Bu Kalp Seni Unutur mu?
10- FATİH ERKOÇ – Ellerim Bomboş
11- TARKAN – Vazgeçemem
12- KENAN DOĞULU – Kurşun Adres Sormaz ki
13- AYŞEN – Sen Bitti Zannet
14- AYDİLGE – Yalnız Değilsin
15- MEYRA – Ağlama
16- FİRDEVS GÜNEŞ – Kıyamam
17- CEYDA MAZALTO – Aldırma
18- ALPAY KULAY – Gel Barışalım Artık
19- BURCU – Yalancı Bahar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home