TST Interactive

Thursday, March 23, 2006

Michael Jackson & Madonna partisinde neler yaşandı?

25 MART 2005 CUMA: Bugün hep hayal ettiğim bir partiye gittim. Hep sadece Michael Jackson ve Madonna’nın çalınacağı bir parti düzenlemek veya öyle bir partiye gitmek istemişimdir. 12 Mart’ta internette gezinirken tesadüfen karşılaştığım bir ilan ile bu hayalime kavuştum. İşte 12 Mart’tan beri iple çektiğim (aslında küçüklüğümden beri demek daha doğru olur) o parti bugün Kadıköy Dunia Bar’da gerçekleşti. Ayrıntılar aşağıda:

--> Partiye gitmeden evvel Bakırköy’den binip Kadıköy’de indiğim deniz otobüsünün iskelesinin önünde Hüseyin, Burak ve Volkan ile buluştum. Herkes aynı anda buluşma noktasına geldi.
--> Bir şeyler yedikten sonra Dunia Bar’ı aradık. Yanından geçmişiz, hiçbirimiz görmemişiz. Sonra Kadife Sokaktan geri dönerken yanından geçip de görmediğimizi fark ettik.
--> Dunia Bar’a girdik. Mirhan, Fatih, Doğan, DJ Kaan, Hakan da partiye gelen MjTurkFan üyeleriydi.
--> Hem Madonna, hem Michael Jackson hayranı olarak bu parti hayalimdeki parti gibi olmasa da beni tatmin etmeye yetti. Ayrıca bu buluşma ilk MadTurks buluşması olarak da önem arz ediyordu. Gerçi MadTurks'ten sadece iki kişiydik. Ama olsun, MadTurks üyesi Volkan'ın İzmir'den geldiğini düşünürsek Türkiye çapında bir buluşma oldu.
--> Partide o kadar döktürdük ve şarkı söyledik ki şu anda sesim kısık durumda.
--> Madonna ve Michael Jackson'ın klipleri gösterildi. Şarkıları çalındı. Yalnız bazen çok saçmalıklar yapıyorlardı. Mesela Beat It çalıyorlar, fakat ekranda Beat It klipi yerine başka bir klip var. Beat It klipi gösterilirken de başka bir şarkı çalıyorlardı. "E, bütün olarak göstersinler" dedik ama hep böyle devam etti. Yine de bu moralimizi bozmadı. "Çok sallanıyor" ikazlarına karşın dans bile ettik. Kurtlarımızı döktük.
--> MjTurkFan üyeleri Madonna'yı sevdiler. Hem de en çok; en zayıf ve başarısız Madonna albümü sayılan, sadece Madonna hayranlarının hatırladığı ve önem verdiği "Bedtime Stories" albümünden "Secret" şarkısına bayıldılar.
--> Fotoğraflar çektik. Yalnız ilginç bir şey var. Volkan'ın MJ bayrağı tutarkenki fotoğrafının yarısı gitmiş. Üstelik küçük olan fotoğrafta tamamı gözüküyor ama açılınca yarısı gitmiş gözüküyor. Nedenini anlayamadım.
--> Hüseyin ekranın önünde Michael'la MTV Parformance 1995'i neredeyse birebir yaptı. Dangerous çıkınca beni çağırdı ve performansın hatırladığım kadarını, yani performansın başlarında Hüseyin'e eşlik ettim. İyi ki Gökhan yokmuş, döverdi bizi. Ama "Biraz biliyor" gibi yorumlar da duydum.
--> Thriller çıkınca Burak'a "Hadi gel Thriller'ı yapalım" dedim. Fakat Burak "Ben hatırlamıyorum" dedi. Ben de tek başıma yaptım. Arkalardan bizim siteden olmayanlardan "Aa, Madonna hayranı Michael Jackson gibi dans ediyor" dediklerini duydum. Sırtımda Madonna kot montu vardı da...
--> Hiç beklemediğim bir şey oldu. Su üstüne çıkmamış ama MjTurkFan camiasında kendi görüntülerimden klip yaparak hit yaptığım "Superfly Sister" da çalındı partide... Ben de döktürmeye devam ettim. Herhalde şarkıyı benim istediğim sanılmıştır.
--> Partide bizden başka fanatik olmaması, daha çok değişik bir akşam geçirmek isteyenlerin gelmesi ilgimizi çekti. Fakat işin ilginç tarafı birkaç MJ ve Madonna şarkısını ezbere biliyorlardı biraz... Black or White, Smooth Criminal, Frozen gibi... Sonra o barda tesadüfen bulunanlar da MTV'95 performansında yerlerinden kalkıp perdeyi izlemeye geldiler. Herkes yerini bırakmış, ayakta izliyordu. Çok ilginç bir tecrübeydi.
--> Yalnız moonwalk yapmaya çalışıp bana "Oluyor mu ağabey?" deyip sonra "Sübyanlar nerede?" diye arkadaşlarına espri ve hava yaptığını zannedip kaçan kişinin yaptığı hiç hoş değildi. Bir de eski bir Michael'cı vardı. İddialara inanıp sevmeyi bırakmış.
--> Çalınan şarkılara gelince… Billie Jean, Thriller, Superfly Sister, You Rock My World, Ona More Chance, They Don't Care About Us, Dangerous, Mega mix, Rock With You, Bad, Beat It, Give in To Me, Black or White, Smooth Criminal, Human Nature, Blood On The Dance Floor, Break of Dawn, The Way You Make Me Feel Michael Jackson'dan aklımda kalanlar.
--> Frozen, Secret, American Life, Love Profusion, Frozen Extended Club Mix (ben çaldırdım ama hepsini çalmadılar), Nobody Knows Me, Human Nature, Fever, Love Don't Live Anymore, Mother and Father ise Madonna'dan aklımda kalanlar...
--> Parti daha 1’e kadar devam edecekti, fakat biz 11-12 arası bir saatte oradan ayrıldık. Çünkü evlerimize dönmek için ulaşım sorunu yaşamak istemiyorduk. Fakat yaşadık. Doğan ve ben otobüs bulamadık. O yüzden ikimiz birlikte dolmuşa binip evlerimize döndük.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home